昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen

Yleisfoorumi sisältäen eri puheenaiheita ja myös roolipelejä.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yo~ sanoo Shinky

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 4:45 pm

Elikkäs, olen siis Shiny Love, ja minua voi kutsua ihan yksinkertaisesti Shinky:ksi tai Eltsu:ksi.
Opiskelen innokkaana oppilaana kahdeksatta vuotta peruskoulua ja olen nyt kuudetta vuotta musiikkiluokalla, ja jumissa samojen luokkalaisten kanssa vielä ensivuodenkin.. :'D Koneella pyörin aika hyvin ympäri vuorokauden, niin, että koulun aikana en kuitenkaan koneella ole.
Luonteeltani olen hieman ristiriitainen. Olen todella huumorintajuinen, ja nauran aina vähän kaikelle. Olen samaan aikaan todella hiljainen, enkä puhu paljoa mitään. Olen myös hieman ujohko joissain tilanteissa, mutta silti olen sellainen hieman uhkarohkea, se joka tekee sen mitä muut eivät viitsi tehdä, eli jos pitää vaikka akateemisessa kirjakaupassa kysyä tietä Kamppiin, kun ei sinne ilman ohjeita tunnin etsimisen jälkeen löydä, kysyjä olen yleensä minä. Se ei silti tarkoita, että minulla olisi huono suuntavaisto, vaan sitä, ettei Helsingissä osaa kulkea tällainen peräkylän otaku. Olen hirvittävä lukutoukka, ja jos keskityn lukemiseen, luen normaalin nuortenromaanin päivässä, ja manga pokkarin korkeintaan puolessa tunnissa, riippuen sivuista ja ylimääräisistä välisivuista. Lukemisen lisäksi pidän todella paljon musiikin kuuntelusta. Minulla on myös yhtäaikaa hyvä ja huono muisti ja nimimuisti. Välillä opin nimet helposti ja välillä ne eivät meinaa takoutua päähän kirveelläkään. Olen myös hyvä muistamaan joitain asioita pienintä yksityiskohtaa myöten, ja välillä taas en muista viisi minuuttia sitten mainittua asiaa. Minulla on myös hyvä ja huono kuulo, mutta se ei ole valikoiva. Se tosin saattaa johtua siitä, että kuljen päivittäin napit korvilla. Olen myös hirveän utelias, mutten tuppaa tunkemaan nenääni muiden asioihin, vaan olen hiljainen tarkkailija.
Harrastuksiini kuuluu Käsitöiden harrastaminen ( Pidän todella paljon virkkaamisesta ja ompelemisesta ja mattojen kutomisesta, neulominenkin menee, mutta ei ole yhtä kivaa kuin edellämainitut, sillä työn edistymisessä kestää liian kauan ), Mangan ja erilaisten nuorten- ja fantasiaromaanien lukeminen, animen katsominen ja seurakunnankerhon ohjaus ja aina välillä leireillä isosointi, sekä tietty ainainen musiikin kuuntelu ja videoiden katselu, sekä hottien animepoikien tuijottelu. Pidän myös laulamisesta ja soittamisesta, ja soittelenkin aina välillä vapaa-ajallani bassoa ja lauleskelen parhaan kaverini kanssa. Pidämme myös pienen porukan kanssa suht säännöllisiä peli-iltoja, joissa pelailemme erilaisia lauta-, ja korttipelejä. Pää harrastukseni on kuitenkin varmaan koneella istuminen ja kaverin kanssa hengailu ja nauraminen.
Listaanpa täjän loppuun joitain lempi asioitani : D ( Kyllä, tämäkin loppuu joskus :'D):
- Lempi animet ja mangat ~ Bleach, Naruto, romantiikka sarjat, Hetalia ( , Nortikka xD )
- Lempi anime- ja mangahahmot ~ Uchiha Itachi ( Naruto ), Gin Ichimaru ( Bleach ), Englanti ( Hetalia )
- Lempi Seiyuut ~ Noriaki Sugiyama, Koji Yusa, Kazuhiko Inoue, Toshihiko Seki, Hideo Ishikawa
- Lempi musa ~ J-pop, K-pop, animemusa, satunnaiset enkunkieliset biisit, vähän kaikki... :'D
- Lempi kirjat ~ Soturikissat-sarja, fantasiat, rakkaustarinat
- Lempi ruoka ~ Erilaiset kana ruuat, esim. Broilerpasta ja kanariisilaatikko
- Lempi herkku ~ Suklaa, lakritsa, oranssit-, keltaiset-, ja vihreät hedelmäkarkit, salmiakki
Ja siinä taisikin olla kaikki oleellinen :'D
Saa tulla tutustumaan jos uskaltaa, en syö, maistan vain >8D
Kysymyksiä saa kysellä ja vastaan niihin parhaani mukaan~
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 4:56 pm

YESH, teretulemas darlllling :D <3

"Peräkylän otaku" tuleeko mieleen se meidän asemakartan kanssa pelleily ja lopulta sen pienen puodin etsiminen? :DDD

Ja me hiljaiset tarkkailijat tiedämme paljonkin vaikka toisin sanotaan~ ;)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 5:02 pm

Sir.Ridi kirjoitti:
"Peräkylän otaku" tuleeko mieleen se meidän asemakartan kanssa pelleily ja lopulta sen pienen puodin etsiminen? :DDD
Nimenomaan juuri ne, ja kun käytin sitä karttaa toista kertaa, en onnistunut millään löytämään Kamppia.. :'D Se kartta on kirottu...

Sir.Ridi kirjoitti:
Ja me hiljaiset tarkkailijat tiedämme paljonkin vaikka toisin sanotaan~ ;)
Jep, niin me ollaan~ <'3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 5:15 pm

Olisit painanu niitä kivoja nappeja! Siinä oltaisiin ihan selostettu! X''''D (en tajua miksi mie en saanut painella niitä.... ;D)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 5:18 pm

Sir.Ridi kirjoitti:
Olisit painanu niitä kivoja nappeja! Siinä oltaisiin ihan selostettu! X''''D (en tajua miksi mie en saanut painella niitä.... ;D)

Tai sit vaan en... :'D Kyllä mä lopultga Kamppiin löysin, tunnin harhailun jälkeen kun kysyin akateemisesta kirjakaupasta neuvoa... xD Sitten ku pääsin Kampille, tajusin, että olisin päässyt sinne seuraamalla kolmea cossaajaa... :'D
(Ja sä et saanu silloin painella niitä nappeja, koska mä kielsin.. xD)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 5:21 pm

Cossaajia? Oliko siellä jokin coni vai muuten vain cossaajia? :D
(No aattele ny jos siinä olisi ollu jonkun kunnon seksikkään savolaisen miehen ääni "jatka tästä suoraan kadun päähän" OLISI OLLU MAHTAVA :'''''''''''D)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 5:23 pm

Ne kai cossas muuten vaan, tai sitten missasin tapahtuman, ku en seurannut niitä... xD
(Olis ollu vaikka Noriaki Sugiyama, nii ihmiset olis tuijottanu meitä liikaa! xD Eikä se välttämättä edes toimi... :'D)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyPe Helmi 10, 2012 5:29 pm

Jaajaajaa. :)

(No niitä nappuloita olisi voinu alkaa rämpyttää, tehä semmonen beat esitys ja jos ne alkaisi vaikka kaikki puhua samaan aikaan se olisi mahti! c: "saqshaidohfhaaiiiouddh" X)) <3 )
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 7:53 am

Mä tykkään Hetaliassa eniten tosta... tosta... ootas hetki... ... ... ... VENÄJÄSTÄ XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 7:54 am

Venäjä on aivan järkyttävän hauska... xD
Samoin ku kaikki ne liittoutuneet... :'D
Sveitsi on kans ihuna~ x3
Ja Baltian maat + Puola :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 7:56 am

on Very Happy
oliko se Kreikka jolla oli niit kissoja ._. vai muistanko ihan omiani mistään kissoista ._. voi hyvinkin olla....
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 7:56 am

Oli se Kreikka... Kreikka on aina yhtä kova... xD
Takaisin alkuun Siirry alas
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 7:59 am

jep XD Ja suomi tietenki on hyvä ja Italia XD Pohjois-Italia kai se oli ._. Pastahullu XD yhes vaihees luulin et onko se joku vihannes tai jotai sinne päin XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 8:15 am

Pohjois-Italian aivot on pastaa! XD
Mie tykkään enemmän Etelä-Italiasta, eli Romanosta.. :D
Romano ja Espanjaaa~ x3
Takaisin alkuun Siirry alas
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 8:31 am

XD Aivot pastaa ja veri bolognese kastiketta XD
Se oli kyl hieno se hiekkapastalautanen minkä se teki XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiny Love

Shiny Love


Viestien lukumäärä : 53
Join date : 10.02.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Konohagakure

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 8:33 am

Niin oli! Jos ite yrittäisin tehä, ei onnistuis.. xD
Ei ainakaan se haarukka siellä korkeella ilmassa... :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky EmptyKe Helmi 15, 2012 8:51 am

Niimpä XD käytti varmaa muotoiluvaahtoa tai jotai pitääkseen sen pystyssä XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yo~ sanoo Shinky Empty
ViestiAihe: Vs: Yo~ sanoo Shinky   Yo~ sanoo Shinky Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yo~ sanoo Shinky
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen :: Ensi askeleet. :: Esittäydy!-
Siirry: