昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen

Yleisfoorumi sisältäen eri puheenaiheita ja myös roolipelejä.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 SweetDreams, it's me~

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
SweetDreams

SweetDreams


Viestien lukumäärä : 52
Join date : 10.02.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Vantaa

SweetDreams, it's me~ Empty
ViestiAihe: SweetDreams, it's me~   SweetDreams, it's me~ EmptyLa Helmi 11, 2012 1:28 am

Hejjj! Olen siis SweetDreams, lempinimiä saa keksiä ihan niin paljon, kuin itse haluaa.

Olen siis tämmöinen iänikuinen lapsi, jota ei saa käyttäytymään kuin ikäisensä edes pesäpallomailallakaan. Ihan oikeasti, iänikuinen 3v. on päästetty vapaaksi! XD Rakastan halailla ihmisiä (en kuitenkaan tuntemattomia).

Harrastan Mixdancea, joka sisältää tällä hetkellä show-, street- ja hiphop tanssia. Tanssin tällä hetkellä kolmatta vuotta ja neljäs vuosi alkaa tänä syksynä. Ja mikä minusta on kaikista hämmentävää, minulla on tällä hetkellä seitsemäs tanssiope meneillään. Kolmessa vuodessa seitsemän opettajaa! Interesting :DDD
Harrastuksiini kuuluu myös piirtäminen, laulaminen ja tietenkin dataaminen.

Musiikkimakuni on hyvinkin laaja, ainakin mielestäni. Rock, pop, RnB, J-rock, J-pop, K-pop kaikki menee. Paitsi jotkut 60-, 70-, 80-luvun musat tai jotai sinnepäin, ei minu makuu. Minulla hyvä biisi tarvitsee vain hyvät sanat, hyvän melodian ja hyvä lauluääni. Ei muuta. Jos kaikki nämä täyttyy minun musamaulla, biisi on hyvä.

No ei minulla kai tässä muuta kerrottavaa enään ole. 8DD Saa kysyä ihan vapaasti ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

SweetDreams, it's me~ Empty
ViestiAihe: Vs: SweetDreams, it's me~   SweetDreams, it's me~ EmptyLa Helmi 11, 2012 1:49 am

Gooooooood, welcome Sweety ;)

Äläkä huoli, minäkään en varmaan koskaan kasva mieleltäni :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
 
SweetDreams, it's me~
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen :: Ensi askeleet. :: Esittäydy!-
Siirry: