昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen

Yleisfoorumi sisältäen eri puheenaiheita ja myös roolipelejä.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Fevier

Fevier

Viestien lukumäärä : 2

Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä. Empty
ViestiAihe: Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä.   Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä. EmptyLa Helmi 11, 2012 6:08 am

Olen tälläinen 1997-luvulla syntynyt tyttönen ja käyn siis kasiluokkaa. Roolaamista oon harrastanut joskus kolmosluokalta lähtien, mutta viime aikoina se on ollu vähän poissa kuvioista, kun on ollut hieman kiireitä, mutta nyt sitä aikaa pitäisi olla riittävästi. : D Tällä hetkellä muita harrastuksia ei löydy kuin dataaminen. Rakastan fanfictionia ja siis roikunkin Finfanfunissa joka päivä. Sitten mä myös silloin tällöin luen netistä mangaa jonka laji on jotenkin poikarakkaus tyyppinen. Tarinoiden kirjoittelu ja rooliminen on myös suosikki puuhaani. Tykkään myös lukea ja ilmaisutaito on koulussa lempiaineeni. Pidän myös kauheasti disneyleffoista ja varsinkin Leijonakuninkaasta. Älkää siis ihmetelkö jos jossain vaiheessa alan hihkuloimaan jostain disneyleffasta. ;--)

Meidän taloudesta löytyy koira, kani ja kaloja. Niin ja tietysti mun ja veljeni yhteinen kaktus jonka ristin Kyöstiksi. : D Musiikkia mä kuuntelen laidasta laitaan, mutta suosikkejani on esim. My Chemical Romance, Adam Lambert, Timo pieni huijaus, Avenged Sevenfold ja Green Day. On monia muitakin ja sitten kuuntelen tubesta monia yksittäisiä biisejä. Radiosta soi aina Radio Suomipop.

Jos on kysyttävää saa aina tulla toki kysymään ja muutenkin juttusille. (; Toivottavasti tossa mun esittelyssä ei ollu mitään epäselviä kohtia, kun oon paraikaa kipeänä niin on hyvin mahdollista, että on menny joissakin kohdin sanat sekasin. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi

Viestien lukumäärä : 222

Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä. Empty
ViestiAihe: Vs: Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä.   Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä. EmptyLa Helmi 11, 2012 6:51 am

Mahtavaa, tervetuloa vain :)

LEIJONAKUNINGAS, I love it! Ansaitsen kunnioitukseni, minä rakastan vanhoja disneyleffoja, tänäänkin tuli katsottua legandaa nimeltä Nalle Puh. Sitä jaksaa katsella loputtomiin :) <3

Koitahhan parantua, pääset kouluun maanantaina sitten :]
Kiitän liittymisestäsi :)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz

Huomenta, päivää, iltaa. Fevier täällä.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen :: Ensi askeleet. :: Esittäydy!-
Siirry: