昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen

Yleisfoorumi sisältäen eri puheenaiheita ja myös roolipelejä.
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Sir.Ridi täällä hei :)

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Sir.Ridi täällä hei :) Empty
ViestiAihe: Sir.Ridi täällä hei :)   Sir.Ridi täällä hei :) EmptyPe Helmi 10, 2012 7:44 am

Hei siis, olen Sir.Ridi ja toimin ylläpitäjänä täällä.
Opiskelen reippaana (tai miten sen olettaa) oppilaana ulkomailla, eli toisin sanoen keskellä ei mitään, saarella nimeltä Australia. Kaupunki on Sydney New South Walesin alueella. Tästä syystä minua ei näy aina samaan aikaan koneella kuin muut, mutta yritän pyöriä täällä samoja aikoja myös. Pahoittelen tätä fointin väriä, laittaisin sen tummaksi jos se näkyisi taustalla, mutta kun se ei näy niin pidän vaaleaa, vaikkakin se rikkoo silmät... @__@
Olen iloinen persoona ja odotan että täälläkin olisi sitten iloisia ihmisiä. Minua voisi kutsua myös poikatytöksi tai sitten miehekkääksi naiseksi(?), sillä saatan näyttää naiselta (jotenkin), mutta poikkean monessa tapaukissa persoonallisuuden kannalta naisista. En ole kaunis, en kovinkaan söpö. Olen urheilullinen vauhdikkaista joukkuelajeista pitävä esimerkkeinä suosikkini jääkiekko jota olen harrastanut jo kuusi vuotta, jalkapallo, koripallo, salibändy, pesäpallo tai muu tällainen. Pidän lihaskuntoilusta ja salilla käymisestä ja tykkään muuten vain tapella leikkimielessä vaikka jäänkin aina tossun alle. Olen yleensä samaa mieltä miespuolisten kanssa vaikka naiset olisivat eri mieltä. En ole viisas tai omista kaunista käsialaa niin kuin naiset yleensä. Jos joku ärsyttää niin haluaisin mennä kevyesti vetäisemään vain turpaan ja se olisi siinä, mutta ongelmana että naiset jaksavat juoruilla ja puhua paskaa selän takana eikä se nyrkillä leipominen auttaisi yhtään niiden kanssa... Mutta olen kumminkin kaikkien kaveri, en asettele kaveriporukkaani niinkuin tytöt tekee, minä tykkään olla vähän kaikkien kanssa. Jotkut kaverini eivät pidä joistain kavereistani ja tosin päin mutta se ei estä minua olemasta heidän kaverinsa, jos estää niin ei ne ole siten minun kavereita that's it.
En juuri välitä mistään Lady Gagasta/Rihannasta/Katy Perry:stä/Britney Spearsista vaan kuuntelen lähinnä K-poppia tai J-rockia. Oikeastaan nykyajan pojista eroan sen verran etten voi sietää rap-musiikkia.
Minua oikeastaan ei ole koskaan juuri kohdeltu ihan naisena, olen aina olut se potkittava persoona (mutta minä olen potkinut takaisin!) ja olen edelleen, vaikkakin nykyään en kelpaa juuri pojaksi koska minussa on jotain mikä ei vain käy pojille (ajatus siitä että olen oikeasti nainen?). En kyllä tajua miksei minua voi kohdella joko ihan naisena tai sitten miehenä, olen jotain siltä väliltä siis haha :D

Mutta minusta voi kysellä niin paljon kuin haluaa, en jaksa selostaa enempää tässä haha :D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Sir.Ridi täällä hei :) Empty
ViestiAihe: Vs: Sir.Ridi täällä hei :)   Sir.Ridi täällä hei :) EmptyKe Helmi 29, 2012 2:08 am

No älä huoli siitä XD ite olen joku yksinäinen joka ei juuri viihdy muiden seurassa koska ne ei puhu mistään muusta kuin jostain jedwardista ._. Että olen ihan pihalla asioista niiden kanssa XD joo jäi mun esitely vähän vajaaksi ku tänne laitan XD sori sori juujuu.. XD voi perskele repeen ittelleni ja häpeän paskaa tekstiäni XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Sir.Ridi täällä hei :) Empty
ViestiAihe: Vs: Sir.Ridi täällä hei :)   Sir.Ridi täällä hei :) EmptyLa Maalis 17, 2012 5:30 pm

No vähän miekin repeilen omalle tekstilleni mitä mie olen joskus kirjoittanut XD Etenkin kun katsoin minun 8-9 vuotiaana kirjoittamaani hahmoesittelyä. Repeilin ihan sairaasti ja meinasi tippua silmät päästä ihan häpeän takia kun se oli ihan virallisella foorumilla X'''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
HaikuDaiku

HaikuDaiku


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 11.02.2012
Ikä : 27
Paikkakunta : Downtown

Sir.Ridi täällä hei :) Empty
ViestiAihe: Vs: Sir.Ridi täällä hei :)   Sir.Ridi täällä hei :) EmptySu Maalis 18, 2012 3:36 am

XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sir.Ridi
Admin
Sir.Ridi


Viestien lukumäärä : 222
Join date : 09.02.2012
Paikkakunta : Korpikuusen kannon alla.

Sir.Ridi täällä hei :) Empty
ViestiAihe: Vs: Sir.Ridi täällä hei :)   Sir.Ridi täällä hei :) EmptySu Maalis 18, 2012 4:33 am

Se oli aivan kauheaa... X'''D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://ashita.foorumi.biz
Sponsored content





Sir.Ridi täällä hei :) Empty
ViestiAihe: Vs: Sir.Ridi täällä hei :)   Sir.Ridi täällä hei :) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Sir.Ridi täällä hei :)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Sir.Ridi pahoittelee

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
昨日より明日 ・ Huominen kuin eilinen :: Ensi askeleet. :: Esittäydy!-
Siirry: